Perusopetuksen taide- ja taitoaineiden arvioinnista saatavilla uusi tutkimusperustainen julkaisu: Taiteen ja taidon taitajiksi. Perusopetuksen arviointiosaamista kehittämässä - Taideobservatorio
Suomen taide- ja kulttuurikasvatuksen observatorio
Kokoamme ja jaamme tietoa taide- ja kulttuurikasvatuksen käytännöistä, tutkimuksesta ja toimintapolitiikoista Suomessa. Lisäksi vahvistamme tutkimuksen ja käytännön työn yhteyttä sekä tuemme taide- ja kulttuurikasvatuksen toimijoiden yhteistyötä, alan toimintaedellytyksiä ja kansainvälistä yhteistyötä.
null Perusopetuksen taide- ja taitoaineiden arvioinnista saatavilla uusi tutkimusperustainen julkaisu: Taiteen ja taidon taitajiksi. Perusopetuksen arviointiosaamista kehittämässä
Perusopetuksen taide- ja taitoaineiden arvioinnista on nyt saatavilla uusi tutkimusperustainen julkaisu. Taiteen ja taidon taitajiksi: Perusopetuksen arviointiosaamista kehittämässä -teos on laadittu vastaamaan erityisesti opettajankouluttajien ja kentän opettajien osoittamaan tutkimustarpeeseen. Se tuo esille moninaisia lähestymistapoja taide- ja taitoaineiden arvioinnissa. Kirja on saatavilla avoimesti verkkojulkaisuna.
Yksi julkaisun toimittajista on Taidekasvatuksen observatorion asiantuntija, professori Mirja Hiltunen Lapin yliopistosta
Linkki kirjaan Taiteen ja taidon taitajiksi: Perusopetuksen arviointiosaamista kehittämässä